onsdag 30 november 2011

Steve Jobs.

Nu är hummer-fisket slut för iår. Det blev ett bra år trotts allt. Det har blåst och varit dimma, men där imellan har vi kommit ut och fått hummer.
Min skeppare är en bra man som vet hur man fångar hummer.
Det var ett fåtal fina dagar på sjön iår, men när dom kom så var det en fröjd att fiska.




Hösten har varit underbar. Det har varit frost 3 gånger här i Vassviken iår. Vi får se när vintern slårtill.

Imorgon är det ju 1 December. Jag och min son har varsin kalender

Men min fru har fått en ordentlig adventskalender iår. Jag tror hon är nöjd.

Vi får se om hon blir glad imorgon.

Jag är ju inte killen som rusar iväg och köper ny teknik när den kommer.
Men nu har jag köpt mig en iFån och den är ju riktigt bra. Nu kan jag se text-tv när som helst!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar