måndag 24 juni 2013

Planering!!!

Så, nu är frun ute på sitt andra jobbpass. Hon jobbar 7dar och är hemma 7dar.
Jag var hemma tre månader med Karl, då tyckte jag att det var fullt upp.
Ack så fel jag hade, Det är fullt upp med 2 små barn! 1&3.
men jag har lärt mig att man(jag) måste planera som 17. Mat, kläder, städ, tvätt........

Men det går bra för det mesta. men jag erkänner, att jag har kollat klockan och tycker det ska bli skönt att om 5 timmar sover båda barnen. Är jag en dålig pappa då eller är jag en "mänsklig pappa då??

Jag njuter av fotbollen nu, IFK Göteborg leder allsvenska och Grebbestad IF leder Div III. Bra!!
Jag har kollat på 2 matcher iår. Och GIF lirar väldigt fint.
Skulle va kul att se lite glidtacklingar, "dunka" långbollar. Men jag får väll se på nån skotsk div 2 match istället. Bra killar, fortsätt så. Forza GIF!!

Och nu har dom ju en klack med, GIF Ultras! Kul för Grebbestad IF.
Annat var det sista matchen 1999? på Abbavallen, borta mot Graverna. Då var jag själv som eldade bengaler och satte upp flaggor. Jag tror att Roger Moen kände sig välkommen till Grebbestad IF.

Guldet ska Hem till Göteborg i höst. Så är det och så kommer det att bli!
Jag gillar Netflix, Det kommer mer och mer och bättre utbud får dom.
Så Apple tv, Netflix och Spotify gillar jag skarpt.

Årets sill är grymt god! Bacon och pepparot. Ät den Nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar